author love stuffies affies
Your short name . Your teenage . Anythings? put here >,<
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome

put your cbox here : width 240

Fuck You Hackers =='

Holaaaaa -.- Nak story sikit nie. About my FB --' FB eyka dah tak boleh bukak kot. Ade barua mana yang tak puas hati dengan eyka pi hacked. Sialllll eh hang! Adam cakap, kalau takde orang hacked, still boleh bukak sebab dia pi cari password eyka, nie dia try sampai banyak kali still tak bole jugak. Dah sah ade orang hacked lewwww. Eh, tak dapat tahu sape yang hacked FB eyka zulaikha takpe lah, dapat tahu nanti, kepala hang aku nanti hariaaaaaaaaaaaaaaaaa -.- Hrhhhhh. Bara gila kot. My brother tanya, ade tak orang yang dengki kat eyka sebelum nie. Ade tu memang ade lah kan, nak tahu sape? Tak payah lah ek, taknak lah bagi dia malu kan. Haha! Nak dengki buat ape kat aku wei? Bukan dapat ape pun kan? Hacked FB aku je hang dah seronok ke? Kalau aku, still tak oh. Takpe lah, eyka redha je (': Even eyka still sedih, nak buat macam mane kan? Benda nak jadi. Terima saje lah eyka. Ingat tahu, aku dapat tahu sapa yang hacked FB aku, aku nanti pi hariaaaaaaa terus kepala hang! Jangan ingat aku nak dok diam lah barua sieeee. Okay, malas nak maki panjang-2. Ohkaybyeeee -.-


Sunday, November 13, 2011 (5:41 AM)

OLD | NEW